Complaint: Dataverbruik klopt niet

user-65682 on 13 October 2011 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds een aantal dagen gebruik ik simyo en het valt gelijk op dat de dataregistratie niet overeenkomt met de registratie van mijn telefoon. De registratie zegt dat ik tot nu toe ongeveer 10MB heb verbruikt. De dataregistratie van mijn telefoon (iPhone via Dataman) zegt dat dit 5MB is, de helft!

Heb naar Simyo gebeld en te horen gekregen dat ze een printscreen willen van mijn eigen dataregistratie. Ik wacht eerst deze maand af om te zien wat het uiteindelijke verschil is aan het einde van de maand, dit zal ik mailen naar Simyo. Maar voor mij is het nu al duidelijk dat er iets mis is met de systemen van Simyo die de data registreert.

Desired solution:

Een juiste registratie van mijn dataverbruik op de kiloByte nauwkeurig. Niet mogelijk? Dan Fair Use Policy hanteren.

All complaints of