Complaint: Waterschade

user-65734 on 14 October 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn Blackberry 9700 bold heeft een software probleem waardoor de letter ‘t’ te vaak wordt getypt en wanneer ik andere letter intyp de letter ‘t’ vaak wordt weergeven. De Belcompany wilt dit niet repareren, omdat zij onder de garantie proberen uit te komen door dit waterschade te noemen. echter, het is niet vastgesteld dat doordat een sticker verkleurt ik ook daadwerkelijk mijn telefoon in een vochtige ruimte heb gelaten of niet voorzichtig omgegaan ben met mijn telefoon. Mij werd aangeraden om eerst een update te doen via de computer, hierdoor werd het probleem alleen maar erger. een dergelijk probleem kan niet komen door waterschade, er komt namelijk geen water uit mijn laptop en die kan dus ook niet het probleem erger maken dan dat het al was. Dit kan alleen wijzen op een software probleem. Tevens ben ik zeer ontevreden over de klantvriendelijkheid bij Belcompany te Hoorn, ik word vaak doorverwezen of geheel niet geholpen. ik zal daarom ook na dit abonnement niet meer als klant terug komen bij de Belcompany.

Desired solution:

reparatie of beëindigen van contract

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Responded on 15 October 2011 at 16:17

hoe kunnen zij een second opinion geven als ze mijn mobiel niet hebben en ik ook geen factuurnumme of iets dergelijks heb opgegevenr?

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte klant,

We hebben u zojuist een reactie via e-mail verstuurd, met instructies voor een zogeheten second opinion.

Met vriendelijke groet,

BelCompany klantenservice

All complaints of