Complaint: verkeerd abonnement verkocht blackberry

user-65850 on 16 October 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ben met nieuwe blackberry winkel in gelopen om advies abonnement.
wilde internet om mail te kunnen checken voor werk.
kreeg telfort abon. wat niet schijnt te werken!
nu zegt winkelmedewerkster dat ik geen blackberry had toen het werd afgesloten!!(ik lieg dus)
klantenservice gaat op personeel af en ik sta dus in de kou

Desired solution:

zou niet weten wat voor oplossing mogelijk is, misschien ander leen toestel?
moet nog tot maart internet betalen zonder er gebruik van te kunnen maken.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from Belcompany

12 years ago - Geachte klant, Wij hebben u zojuist een e-mail gestuurd, waarin wij u een suggestie tot oplossing doen. Met vriendelijke groet, BelCompany Webcare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Belcompany posted

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte klant,

We hebben inmiddels met u telefonisch contact gehad. Wij hopen dat u iets kunt met ons gesprek en willen u bij deze nogmaals excuses aanbieden voor het ongemak welke de situatie voor u teweeg heeft gebracht.

Met vriendelijke groet,

BelCompany Webcare

All complaints of