Complaint: afrekening

user-65904 on 17 October 2011 about Essent in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb de jaar afrekening gekregen van essent en kreeg geld terug.Maar op mijn bank was maar een klein bedrag terug betaald van essent.Ik heb toen gebeld naar essent gevraagt hoe dat kon ze zeggen dat ik nog een bedrag los had staan omdat ik maandelijks 1a2 dagen te laat was met de betaling. Ze hebben me daarover niet op de hoogte gebracht ik heb nooit geen achterstand gehad. Dit is pure diefstal.

Desired solution:

Ik heb gewoon recht op de rest van mij jaar afrekening.
omdat ik 5 maanden 2a3 dagen te laat was met het betalen.
Het was het beleid van essent nee dit is gewoon diefstal!

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by Essent

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by Essent

Message from from Klacht.nl

14 years ago - User added a review about the solution that Essent posted

user-65904

Responded on 21 October 2011 at 19:22

Er is nog steeds geen oplossing want essent heeft nog steeds niks van zich laten horen.Er is nog steeds niks afgehandeld.

Message from Essent

14 years ago - Geachte heer, mevrouw Jager, Dat is erg vervelend. Ik zal uw klacht nogmaals doorzetten naar de verantwoordelijke afdeling. Bedankt voor uw terugkoppeling. Met vriendelijke groet, Angelique Essent medewerkster

Essent

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer, mevrouw Jager,

Uw klacht heeft betrekking op de afdeling MKB. Wij hebben uw klacht doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling. Zij nemen uw klacht in behandeling en nemen contact met u op. Omdat ik de klacht heb doorgezet naar de juiste afdeling, sluit ik op deze website de klacht. Dit wil niet zeggen dat uw klacht al is afgehandeld, maar doorgezet naar de juiste afdeling.

Met vriendelijke groet,

Angelique
Essent medewerkster

All complaints of