Complaint: betalingsregeling

user-66508 on 20 October 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

wij hebben een betalingsregeling getroffen met interim voor de jaarafrekeing bij de nem eerste betaling netjes vericht moest binnen tien dagen tot onze verbasing heeft nem de rek van sept ook maar bij hun neegelegd kreeg een brief de eerdere regeling was niet meer van toepassing of we het totaal bedrag onmiddelijk wilden voldoen gebeld er werd een nieuwe regeling getroffen op 11ock het is nu 20okt en de eerste brief ligt er weer 123euro was nog niet betaald had binnen tien dagen gemoeten nem dreigt met afsluiting maar wij zijn niet meer bij de nem het wachten is op de afrekening wat wij nu aan justitia moeten betalen is van de zotte , tweemaal kosten en tweemaal betalen in een maand

Desired solution:

dat de tiendagen termijn vervalt en er geen tweemaal kosten moeten worden betaald

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw Houtman,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of