Complaint: Eindnota na overlijden

user-66689 on 21 October 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

12 mei j.l is mijn moeder overleden. Helaas had zij haar energienota bij de Nederlandse Energie Maatschappij. Ik heb kort na haar overlijden netjes de NEM ingelicht (telefonisch) en afgesproken dat het contract 1 juli beeindigd zou worden. Ondertussen bleef de NEM de maandbedragen incasseren en in juli heb ik die voor de eerste keer laten storneren omdat ik verwachtte geld terug te krijgen en het contract dus beeindigd was. Half augustus heb ik de eerste versie van de eindnota gekregen en daar stonden allerlei onterechte bedragen op. Nog een aantal m3 zelfs van na 1 juli, vastrechtbedragen die per dag berekend worden tot en met 17 juli en een opzegvergoeding terwijl er gezegd was dat dit niet gold bij overlijden.
Inmiddels heb ik de 8e versie van de nota die nog steeds niet klopt incl 2x aanmaningskosten terwijl er iedere keer gezegd wordt dat zij een fout gemaakt hebbeb en dit niet zal gebeuren. Vanmiddag dus een brief met een dreigement van een incassobedrijf.

Desired solution:

Kloppende eindnota

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw ,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of