My complaint:
Op 11 oktober heb ik bij energiedirect een aanvraag gedaan zodat zij mijn energieleverancier zouden worden. Op de dag dat wij het huis zouden bewonen kwamen we erachter dat er helemaal geen gas/stroom was. Dit was afgesloten! Dit was niet gemeld door Stedin dus dit was niet de fout van EnergieDirect. Met energiedirect gebeld, en zij zeiden dat ik de wilsverklaring moest inscannen en opsturen op die manier zouden donderdag 20 oktober de codes voor gas/stroom binnenkomen en zou ik Stedin kunnen bellen zodat zij een heraansluiting konden inplannen. Toen ik donderdag belde bleek dat de aanvraag vanuit hun niet optijd was gedaan, er werd mij verzocht om vrijdag 21 oktober terug te bellen. Dit heb ik gedaan, ik kreeg om 5 uur de codes van Energiedirect en belde direct naar Stedin. Hier bleek dat deze codes nog niet waren verwerkt, oftewel het was wederom te laat ingevoerd door Energiedirect.. Nu moet ik wachten tot maandagochtend, kan ik dan pas Stedin bellen en een afspraak maken tot heraansluiting.. Ik baal hier heel erg van, want nu zitten wij waarschijnlijk tot woensdag of donderdag nog zonder gas/stroom..
Desired solution:
Ik vind dat zij een oplossing moeten vinden in overleg met mij.