My complaint:
De klacht die ik in deze case heb, is het feit dat men in het kader van bescherming van de klant een waarschuwing sms verstuurt dat de telefoon word afgesloten door plotselinge hoge kosten, maar dat de sms pas verzonden word op het moment dat de kosten extreem hoog zijn en de telefoon vrijwel gelijk afgesloten word.
Daarbij sluitend heb ik ook de klacht over het feit dat de telefoon volledig word afgesloten (niet meer gebeld kunnen worden)en dat men mijn eerdere schrijven onder vraag / klacht nummer: Youfone Ticketnummer: #0325668
Hierop werd helaas niet bevredigend gereageerd met de argumenten dat het volgens de “oude” voorwaarden de facturatie correct is en dat er vanuit Youfone geen coulance verwacht hoeft te worden aldus de helpdesk medewerker/ medewerkster.
De volgende klachten zijn dan ook vanuit mijn inziens van kracht:
* Kosten extreem hoog laten oplopen voordat men ingrijpt (oftewel niet direct ingrijpen op het moment dat men verandering in de gebruik zien of een vast bedrag van tig euro en men dan al waarschuwt zoals bijna alle Nederlandse providers doen.
* Telefoon volledig afsluiten waardoor het nummer helemaal niet meer bereikbaar is
* Dat er niet word geattendeerd op nieuwe abonnementen en deze oversluiten mocht er inderdaad sprake zijn van oude abonnement met oude voorwaarden
Desired solution:
Gezien het feit dat er al eerder ingegrepen had kunnen worden met betrekking tot de verandering in de "extreme" data/bel verbruik, verwacht ik enige coulance door de internet kosten kwijt te schelden, ook gezien het feit dat ik als klant altijd mijn plichten na kwam en dus ook het abonnement voor internet betaalde, en opzegging van abonnement conform voorwaarden, gezien het feit dat ik door deze actie bij een ander provider heb moeten afsluiten t.b.v. bereikbaarheid, waaraan zo als altijd weer kosten aan verbonden zijn.
tefens de volledige verwijdering van persoonlijke gegevens uit uw bestand ook aangezien er verschillende malen is aagegeven dat ik / wij verhuisd zijn en al ruim ander half jaar niet meer op het oude adres wonen zoals is aangegeven is op de persoonlijke site van Youfone