Complaint: Klacht voor de levering van 1van uw medewerkers

user-67035 on 25 October 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik was volgens de bezorger op 22-10 niet thuis.
Dat was ik wel maar, onze poort klemt heel ietsjes waar door je even door moet drukken en dan gaat de poort open.
Maar er lag een briefje in de brievenbus (buiten aan de muur hangt die) met de mededeling dat de andere dag het pakje tussen 12:00/ 18:00 het pakje weer aangeboden zou worden.
Ik heb het hek om precies 10:30 open gezet en de hele dag gewacht.
Ik vond dit heel raar ik ben eind van de middag de brievenbus gaan leegen en ik vond weer een niet thuis brief.
Hoe dit kan, er is dus voor 12 uur iemand langs geweest, terweil er duidelijk door jullie zelf werd gezegt tussen 12:00/18:00.
Dus ik wil bij dezeeen klacht daar over in dienen.

Desired solution:

De bezorger word betaald om zijn werk te doen, dus ook beter aan een hek voelen.Niet alleen aan de klink en gelijk weer weg gaan, zo kan ik ook post bezorgen!!! Je kan duidelijk merken dat deze klemt en niet op slot zit.
Iemand wacht daar door wel steeds een dag voor niks.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
De zending is inmiddels bij de geadresseerde afgeleverd.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of