Complaint: Verdwenen pakket

user-67050 on 25 October 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

op 11 oktober 2011 is er een bezorger van selektvracht aan de deur geweest bij mijn moeder om een (onbekend) pakketje af tegeven. daar dat mijn moeder in het ziekenhuis ligt en er verder niemand thuis was heeft de bezorger dit op een ander huisnummer af gegeven. Ik ben vervolgens naar dat huis nummer gegaan om daar het pakketje op tehalen deze mensen wisten niet wat ze hier mee aan moesten en hebben het pakketje weer aan de buren gegeven en die zeggen. Ik dus weer naar die buren daar inmiddels een paar x aan de deur geweest te zijn tref ik eindelijk iemand aan die niets van een pakketje afweet. Dus nu is het pakketje zoek!!! ik contact opgenomen met het telnr. op het kaartje wat in de brievenbus was gegooid door de bezorger van SELEKTVRACHT. Bij het depot weten ze echter niets van een pakketje want het staat niet in hun systeem dat adres dus is er volgens selektvracht niets bezorgd… Maar ja hoe kom ik dan aan het kaartje en hebben de buren wel een pakketje ontvangen. hier krijg ik dus echter geen antwoord op. en omdat ik niet weet wie de afzender is heb ik gewoon pech en is het pakketje weg!!! nadat ik een aantall vragen aan de depothouder gesteld te hebben waar het pakketje is, waarom ik dit kaartje ontvangen heb etc etc. verbrak de mederwerker van SELEKTVRACHT de verbinding wat ik erg asociaal vind omdat er een pakketje zoek is waar ik recht op heb. In elk geval ik dacht dus mij klacht te kunnen indienen bij de klantenservice van SELEKTVRACHT a € 0,40 cpm. na ook daar het verhaal te hebben gemeld begon ontstond er een zelfde discussie over het pakketje dat als het adres niet in het systeem staat dan is er ook niets!! Dat gaat er bij mij niet in want er is wel degelijk een pakketje bezorgt… Dus hoe zit dat dan? Uiteindelijk stelde ik weer de vraag als er niets bij jullie in het systeem staat hoe kom ik dan aan het kaartje van SELEKTVRACHT en hoe kan het dat er wel een pakketje bij de buren af gegeven is? hier heb ik geen antwoord op gekregen want ook deze medewerker van SELEKTVRACHT was net zo asociaal als zijn collega om de verbinding te verbreken.

Desired solution:

Dat het pakketje terecht komt, en excuses voor het asociale gedrag van het personeel van SELEKTVRACHT en de telefoonkosten.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Responded on 15 November 2011 at 12:13

Klacht is helemaal niet op gelost! heb niemand van selektvracht gesproken.

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben de auteur van deze klacht gevraagd contact op te nemen met onze klantenservice op het emailadres klantenservice@selektvracht.nl voor verdere informatie. Helaas kunnen wij deze auteur niet juist te woord staan met de aanwezige infomatie.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of