Complaint: Ik krijg mijn geld niet terug!

user-67241 on 26 October 2011 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb bij youfone een youfone simonly buitenland abonnement afgesloten inkl. supersnel internet voor 14,95 EUR per maand. Ik heb een bevestigngsbrief gekregen waarop nog alles bevestigd werd en mijn oude provider zou worden opgezegd. Prima! Toen kreeg ik mijn simkaart en ik kon direct beginnen met bellen en internetten, was alles geen probleem. Alleen aan het eind van de maand was het even schrikken. Ze wilden ineens 231,12 EUR van mij hebben. Ik vroeg waarom en ze zeiden dat ik geen internetbundel had afgesloten en daarom zo hoge kosten ontstonden. Haha, ik dacht echt ik wordt gek. Ik nog een keer nagekeken of het wel klopte ook dat briefje opgestuurd van de bevestiging toen. Ja, het was hun fout en de bedrag zou gecredeert worden met de volgende facturen. Omdat ik maar iedere maand krap 20 EUR kosten heb voor mijn mobiel wilde ik het geld graag op mijn rekening gestort hebben. Dit was niet mogelijk. Ik wordt er een beetje gek van, het is veel geld wat zij gewoon houden en ook niet eens crediteren met mijn facturen die er nu al weer 2x gekomen zijn sindsdien. Ik wil gewoon mijn geld terug op mijn rekening.Ik ga er niet mee akkoord dat het niet mogelijk is om geld uit te betalen. In het kader van klantenvriendelijkheid zou dat wel mogelijk zijn omdat de klant niet schuld is aan het hele verhaal. Als je te veel voor stroom betaald krijg je toch ook altijd je geld terug. En het was ook nog HUN fout. Ik snap er niets meer van, dat is toch niet klantenvriendelijk.

Desired solution:

Ik wil het bedrag op mijn rekening gestort krijgen de 231,12 EUR en dan gewoon per maand mijn facturen betalen, zoals het hoort.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Responded on 21 November 2011 at 16:36

Haha, nu moet ik zeker weer weken lang op wachten tot ik een reactie krijg. Ongeloofelijk! Gewoon 231,12 EUR overmaken en dan is het klaar! Het kan toch niet zo moeilijk zijn. En het was ook geen borg, maar gewoon geld wat jullie in jullie zak willen houden ook was het JULLIE fout! Belachelijk!

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We gaan dit oppakken en indien correct de borg retourneren.

All complaints of