Complaint: auto

user-67337 on 27 October 2011 about Nationaal Spaarfonds in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

heb bij jullie per 1-8-2011 autoverz.afgesloten telefonisch
heb gemeld dat ikafgelopen jaar 1 schade had onder 500€ was
niet belangrijk voor no-claim volgens jullie krijg gewoon 70% nu krijg ik bericht dat ik die kleine schade niet gemeld heb en krijg na herziening maar 35% MEER HAD IK BETER BIJ MIJN EIGEN VERZ. KUNNEN BLIJVEN WAS GOEDK. DOEN JULLIE DAT MET ALLE NIEUWE KLANTEN ????IK NOEM DIT VERLAKKERIJ.

Desired solution:

WIL MIJN AUTOVERZ.OPZEGGEN.POISNR.828221

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Nationaal Spaarfonds

Message from Nationaal Spaarfonds

12 years ago - Geachte TEL, Wij hebben zojuist telefonisch contact met u opgenomen, maar we kregen uw voicemail. Uit onze administratie blijkt dat u vanochtend zelf contact met ons heeft opgenomen, misschien dat eea hierdoor al verduidelijkt en/of opgelost is? We zullen volgende week nogmaals proberen telefonisch contact met u op te nemen over uw klacht. Met vriendelijke groet, Webcare NSF

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Nationaal Spaarfonds

Nationaal Spaarfonds

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er is inmiddels telefonisch contact geweest met klant en een oplossing aangedragen. Deze klacht wordt verder telefonisch afgehandeld.

All complaints of