My complaint:
1. Met een simkaart van 5 euro in ons reservetelefoontje dacht ik voordelig wat extra belminuten te hebben en op het oude nummer bereikbaar te zijn.
2. Na een maand kreeg ik een afschrijving van bijna 50 euro: het mobieltje zou volgens youfone uit zichzelf enkele keren per uur contact zoeken met internet.
3. Na klachten via vaste telefoon, wordt toch bedrag afgeschreven: bellen naar servicenummers (naar youfone, bedoelen ze, maar met andere telefoon!)
4. Na belofte dat geen onbedoelde internet meer mogelijk zal zijn, bedraagt volgende rekening 60 euro!
5. Tijdens vakantie heeft telefoon niet eens aangestaan, maar wordt toch internetverbinding gerekend.
6. Zelfs na verwijdering simkaart ( dan maar geen reservetelefoon) wordt internet gerekend!
Youfone is moeilijk tot niet bereikbaar, berekent extra telefoonkosten die niet gemaakt kunnen zijn, doet toezeggingen voor herziene rekening maar stuurt bij afwachten op correcte rekening dreigende brief van incassobureau.
7. M.i. Komt Youfone zijn verplichtingen niet na.
Desired solution:
Ik wil graag het teveel betaalde geld terug en ontbinding van wurgcontract.