Complaint: klacht tegen de geboekte en reeds beleefde vakantie, een cruise, in Turkije

user-67540 on 29 October 2011 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Om de navolgende redenen dien ik een klacht in.
• Ik boek bewust bij Arke reizen omdat dit een Nederlandse maatschappij is en ik in de verwachting ben met Nederlanders op reis te gaan. Er is aan mij onvoldoende kenbaar gemaakt dat het reisgezelschap niet Nederlands sprekend was. Ik was alleen met buitenlanders aan boord van de cruise en ik spreek geen Engels waardoor communiceren erg moeilijk ging en dit een zware stempel drukte op mijn vakantievreugde;
• Ik heb een single senioren reis geboekt, echter aan boord van de cruise waren 2 stellen van de in totaal 6 mensen. Dit voldeed dan ook niet aan hetgeen mij voorgehouden is door Arke. Ik was in de veronderstelling op vakantie te gaan met alleenstaande. Dat geeft een vakantie voor mij een hele andere wending;
• Na afloop van de cruise moest ik een bedrag van ongeveer €80 bijbetalen. Er van uitgaande dat het een all inclusive vakantie betrof, vond ik dan ook hoogst opmerkzaam. Ik heb ‘s avonds wel eens een glas wijn gedronken maar dat ik dan zoveel geld moest bijbetalen vond ik erg vervelend.
Gezien voornoemde punten ben ik van mening dat aan de door jullie gecreëerde verwachtingen niet is voldaan. De door mij geboekt reis via Arke is dan ook erg tegengevallen.

Desired solution:

50% korting voor een volgende vakantie die ik bij Arke boek

All complaints of