Complaint: Film niet kunnen zien door fout

user-67624 on 30 October 2011 about PATHE in category Bioscopen & Theaters

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heb ik 4 kaartjes gekocht voor de film Paranormal Activity 3. Helaas heb ik niet de juiste dag aangeklikt en heb ik kaartjes gekocht voor vrijdag i.p.v. zaterdag.

Op zaterdag ben ik samen met 3 familieleden naar Pathe Arena, waar we toen achterkwamen (pas na het kopen van drinken,popcorn en snoep) dat onze kaartjes niet geldig waren. We zijn bij de deur doorgelaten bij vertoon van de aankoopbon op mijn telefoon.

Ik heb toen besloten om het netjes te melden bij de manager, om te kijken wat zij voor ons kon betekenen. Echter zijn we op geen enkele manier geholpen en waren wij ook te laat om de kaartjes nogmaals te kopen, omdat de voorstelling al begonnen was.

Nu heb ik 4 kaartjes gekocht dat ik nooit heb opgehaald en waar ik door de manager bij Pathe Arena geen enkele hulp/tegemoetkoming heb mogen ontvangen.

Ik ben zeer teleurgesteld in de service en ook al heb ik de fout gemaakt om de verkeerde dag aan te vinken, vind ik wel dat daar iets flexibeler mee omgegaan moet worden.

Desired solution:

Graag ontvang ik het bestede geld (wat nu voor mij puur weggegooid geld is) terug op mijn rekening.

All complaints of