Complaint: Telefonische bereikbaarheid

user-67673 on 31 October 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Dit weekend kreeg ik een kortingsbon voor Miss Saigon kaarten. Alleen te verzilveren door te bellen met See Tickets. Gisteren 2x gedaan, net weer. Allebei op tijden waarop een ticket bureau mijns inziens normaal bereikbaar zou moeten zijn. Het enige wat je kunt doen, is je telefoonnummer achterlaten. Ze beloven dan zo snel mogelijk terug te bellen. Maar dat gebeurt dus niet… Wel apart, omdat de kaarten waar het om gaat alleen begin november aangeschaft kunnen worden. Zou dus wel handig zijn wanneer dit bureau telefonisch bereikbaar is!

Desired solution:

Een betere bereikbaarheid van See Tickets.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

See Tickets streeft naar een spoedige afhandeling van alle inkomende (reserveer-)gesprekken. We werken daarom met een optimale bezetting van ons Customer Contact Center.
De te verwachten wachttijd wordt voorafgaande aan het telefoongesprek medegedeeld. Wanneer deze hoog is, wordt geadviseerd het bellen tot een later tijdstip uit te stellen.
Het spijt ons ten zeerste indien de wachttijd langer is geweest dan u wellicht van ons gewend bent.

All complaints of