My complaint:
Vanmorgen telefonisch contact gehad met netwerk vsp.Mijn vraag was waarom wij al weken geen folders meer krijgen,de mevrouw heeft het nagekeken,omdat wij in een BUITENGEBIED wonen ontvangen wij geen folders meer.Mensen die in een buitengebied wonen zoals jullie dat noemen hebben die folders juist heel graag ,daar wij alleen maar een bakker en een winkel van sinkel op het dorp hebben.Wij moeten voor een hema,blokker,kruitvat enz enz,ongeveer 15 km rijden. Dus u begrijpt dat de folders niet alleen door mij maar ook door mededorpbewoners erg gemist worden.
Desired solution:
Ik hoop en ga vooralsnog vanuit dat we de folders gewoon weer krijgen. Ik ben er van overtuigd dat jullie niet alleen de bewoners van ons mooie BUITENGEBIED, maar ook de bedrijven er een groot plezier meedoen.Dus folders weer in de brievenbussen van NOORDELOOS.
Met vriendelijke groeten Marcella van Harmelen-Fleury
P.S Hoe kan ik een cijfer voor een bedrijf geven als zij mijn klacht nog niet hebben gelezen. Wel een cijfer voor de telefoniste die vanmorgen aan de lijn had.