Complaint: geen stijl

user-67725 on 31 October 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

vrijdags 28 oktober waardecheque ontvangen t.w.v maximaal 84 euro.
Zaterdagochtend gebeld rond 10 uur. 20 min. aan de lijn gehangen, krijg ik eindelijk iemand aan de lijn. Zegt diegene dat ze me moeilijk kan verstaan en zegt dat ze de verbinding verbreekt! Ik denk dat er 2 lijnen openstonden want ik hoorde nog een gesprek.
Bel ik toch nog een keer, want wij willen heel graag van dat aanbod gebruik maken. Krijg ik te horen dat ik een 10 cijferige telefoonnummer moet intikken, dat ik netjes doe.
Er wordt gezegd dat ik word terug gebeld. De hele dag niets meer gehoord. Volgende dag, zondag 30 oktober begin ik nogmaals met goede moed, ik heb 30 minuten aan de lijn gehangen met allerlei musical nummers ten gehore gekregen maar dat maakte mijn frustraties niet minder daar door.
Ik kookte enorm, en hield het na dat half uur voor gezien.
Dat is toch echt slapende rijk worden, Seeticket.

Desired solution:

Mij alsnog die aanbieding geven waar ik in totaal 50 minuten voor aan de telefoon heb gehangen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

See Tickets streeft naar een spoedige afhandeling van alle inkomende(reserveer-)gesprekken. We werken daarom met een optimale bezetting van ons Customer Contact Center.
De te verwachten wachttijd wordt voorafgaande aan het telefoongesprek medegedeeld. Wanneer deze hoog is, wordt geadviseerd het bellen tot een later tijdstip uit te stellen.
Het spijt ons ten zeerste indien de wachttijd langer is geweest dan u wellicht van ons gewend bent.

All complaints of