Complaint: Musical ambassadeur

user-67775 on 02 November 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bedankt dat uw Joop van de Ende mij musical ambassadeur heft gemaakt. 3 Voucher met kortings code. Snel familie gebeld en we gaan met ons zessen naar Miss Saigon. Jammer dan. Naar 3 dagen proberen See tickets te bereiken de hoop maar opgegeven. Kost me om met de mobile telf te bellen zomaar een slordige 10 euro. Dan moet je telefoonnummers op geven warop je wordt terug gebeld. Je kunt wachten tot je een ons weegt maar je wordt niet terug gebeld. Wat zijn dit voor acties. Stuur gewoon entree bewijzen voor de ambassadeurs of zorg dat er op de site van See tickets de ambassadeur zelf kan boeken. Ik ben zwaar teleur gesteld

Desired solution:

zie boven

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

See Tickets streeft naar een spoedige afhandeling van alle inkomene (reserveer-)gesprekken. We werken daarom met een optimale bezetting van ons Customer Contact Center.
De te verwachten wachttijd wordt voorafgaande aan het telefoongesprek medegedeeld. Wanneer deze hoog is, wordt geadviseerd het bellen tot een later tijdstip uit te stellen.
Het spijt ons ten zeerste indien de wachttijd langer is geweest dan u wellicht van ons gewend bent.

All complaints of