My complaint:
Via het AD een actie voor de muscial Wicked gekregen. De online bestelservice werkt tot het moment van betalen. We krijgen continu een foutmelding over een server die failed. Dan maar een telefoontje zoals de website ons adviseert. Dagenlang proberen wij contact te krijgen met de medewerkers van Seetickets, maar tevergeefs. Het enige contact dat we krijgen is een bandje dat ons vertelt dat de wachttijd 5 minuten bedraagt en een melding dat alle medewerkers in gesprek zijn met het vriendelijke verzoek een ‘moment’ geduld te hebben. Onduidelijk is met wie de medewerkers van Seetickets dan wel in gesprek zijn, want alle klachten schijnen over hetzelfde probleem te gaan. Korting AD is helaas door de reeds gemaakte belkosten teniet gedaan. Dan maar geen musical, want we kunnen alleen bij Seetickets bestellen, aldus het AFAS Circustheater. Het is ons blijkbaar niet gegund. 🙁
Desired solution:
De gemaakte belkosten overstijgen de prijs van 2 reguliere kaartjes voor de musical, dus doe er maar 2.