Complaint: Half uu raan de lijn hangen en uiteindelijk maar opgehangen

user-67784 on 31 October 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben een persoonlijke code ontvangen: 2e kaartje gratis. Je kreeg een code die je telefonisch door moest geven. Dus bellen a 45ct per minuut, wachttijd was meer dan 5 minuten. Na 28 minuten aan de lijn gehangen te hebben, maar opgegeven want zo is mijn 2de kaartje al bijna niet meer gratis. (al ben ik het nu zowiezo kwijt en heb ik ook geen kaartjes)

Desired solution:

Geld terug voor het bellen en 2de kaartje gratis alsnog ontvangen

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

See Tickets streeft naar een spoedige afhandeling van alle inkomende (reserveer-)gesprekken. We werken daarom met een optimale bezetting van ons Customer Contact Center.
De te verwachten wachttijd wordt voorafgaande aan het telefoongesprek medegedeeld. Wanneer deze hoog is, wordt geadviseerd het bellen tot een later tijdstip uit te stellen.
Het spijt ons ten zeerste indien de wachttijd langer is geweest dan u wellicht van ons gewend bent.

All complaints of