Complaint: Kosten bellen met klantenservice Youfone

user-67844 on 01 November 2011 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zit sinds 27 oktober bij Youfone met een abbo van 250 belminuten. Hiervan zo,n 35 minuten van verbruikt. Doordat ik niet kon inloggen bij Youfone , hierover gebeld met mijn mobiel naar de klantenservice van Youfone. Het probleem is inmiddels opgelost. Hiervoor in totaal 23 minuten aan de telefoon gehangen. Op de site van Youfone staat duidelijk vermeld dat de kosten voor het bellen met de klantenservice €0,10 per minuut is,dus in totaal €2,30.Tot mijn verbazing zie ik een bedrag van €9,64 staan voor het bellen met Youfone. Dit zou betekenen dat er €0,42 per minuut zou moeten betalen voor contact met de klantenservice van Youfone.Het bedrag staat vermeld als Gesprekken naar servicenummers in Nederland en niet als een gesprek naar Youfone. Ik heb hierover een reactie naar Youfone gestuurd, maar tot op heden geen reactie van hun gehad.

Desired solution:

Dat ik het tarief betaal van €0,10 p/m betaal voor contact met de klantenservice zoals op hun site staat vermeld.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Responded on 07 November 2011 at 09:44

Moest zelf weer contact opnemen met de klantenservice van Youfone voor ik antwoord kreeg over mijn klacht. Volgens youfone moet ik met het 1200 nummer bellen en niet met het nummer wat op hun site staat vermeld. Bij dit nummer staat duidelijk vermeld dat de kosten €0,10 p/m zijn en er staat nergens vermeld dat ik het 1200 nummer moet bellen. Nu wordt er mij €0,42 in rekening gebracht en wordt mij verteld dat ik dit had moeten weten??????? Ik vind dit uiterst misleidend en geen correcte gang van zaken. Ben nu al € 20 kwijt aan kosten en zo wordt goedkoop duurkoop. Voor mij geen Youfone meer. Daarbij komt ook nog eens dat mijn sms in rekening worden gebracht die binnen mijn bundel vallen, Heb dit ook gemeld en dit zou opgelost worden. Krijg een uur later al een mail dat de problemen opgelost zijn en er is nog helemaal niets opgelost.

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Bellen naar de klantenservice is tegen het standaardtarief en valt buiten de bundel.

All complaints of