Complaint: onjuiste jaarnota en verkeerde termijnbedragen

user-67924 on 01 November 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na foutieve jaarnota verzoek ingediend voor correctie. Dit verzoek is ingewilligd. Na correctie klopt jaarnota nog niet. Termijn bedrag ligt boven 500 euro, waar het rond 120 zou moeten liggen. Meterstanden slaan kant nog wal. Na talloze keren bellen, ook met afdeling correctie waar belooft werd dat het nu opgelost was, klopt het nog steeds niet. Termijnbedrag staat nog steeds op méér dan 500 euro, meterstanden kloppen niet en jaarnota klopt niet. Belooft werd dat het opgelost werd, maar ik word nog steeds afgezet. Nem: belofte maakt schuld!

Desired solution:

Sturen juiste nota over oktober. Vanaf oktober stap ik over naar andere maatschapijdie mij wel kan helpen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is door NLEnergie opgelost. Mocht u toch nog vragen hebben, neemt u dan contact op met internetklantenservice@nlenergie.nl.

All complaints of