My complaint:
Bij het afsluiten van het abonnement heb ik met de telecombinatie winkel besproken dat ik geen gprs wil gebruiken, en wel wifi. Ik had dus geen databundel. Nu blijkt de telefoon (samsung gio) zelfstandig het net op te gaan en data te verstoken. Youfone kan gprs uitschakelen, maar het staat default aan. Inmiddels is het uitgeschakeld.
Ik wil weten waarom de mensen van telecombinatioe mij niet op deze valkuil hebben gewezen, en ik wil weten wat de volgende valkuil is. per ongeluk een keer op maps drukken en een idioot hoge rekening krijgen voor gps ?
Desired solution:
Ik had besproken dat ik geen gprs wilde. Ik vind dat de winkel dan moet zorgen dat ik dat ook niet in mijn maag gesplitst krijg. Ik wil wel het abonnement betalen, en gesprekskosten, maar voel me opgelicht met de data, en wil die niet betalen. Bovendien wil ik weten waaraan ik dan die data besteed heb, ik weet van niets !