Complaint: Correctie nota nav. defecte energiemeter

user-68109 on 03 November 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb hierover eerder een klacht gestuurd, de Sanchez van Liander heeft mij begin september hierover gebeld.
Nav. defecte meter (nachtstand) wat in maart !!!!!!!) dit jaar geconstateerd wordt bij opname meterstanden is het volgende gebeurd, helaas nog geen verrekening ontvangen :
– nieuw kastje geplaatst door Liander
– Correctienota ontvangen en 500 EURO bijbetaald !!!!
– Begin september hoorden wij pas dat er een nieuwe stand opgegeven moest worden nav. eerste klacht via jullie.
-Begin september via NEM bevestiging gehad dat er correctienota komt…………………………
Daar is het dus bij gebleven….

Desired solution:

Ik wil nu MET SPOED een verrekening, heb 500 euro moeten betalen wat mijns inziens veel te veel is, wil dit bedrag zsm. terugontvangen.
Hierbij onze gegevens :
Fam. Peters
Langerakstraat 22
6686 CE Doornenburg
Tel.nummer": 06-13617947
Nav. eerste klacht gesproken (naar tevredenheid !!!) met de heer Sanchez van Liander.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw Peters,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of