My complaint:
Het geboekte huisje bleek de nodige gebreken te hebben. Zoals kapotte/ loszittende stopcontacten, defecte vaatwasser, scheurende en afbrokkelende muren en dan het ernstige vochtprobleem. Ook was het huisje dermate vies. Er blijkt groot achterstallig onderhoud te zijn op de schoonmaakwerkzaamheden, dit zag je door smerige plekken op het plafond, muren, smerig sanitair, spinnenwebben en stofnesten in iedere hoek. De veiligheid liet te wensen over, wij als volwassenen kunnen hiermee omgaan maar kleine kinderen niet.Het grote vochtprobleem was dusdanig erg dat de muren ervan stuk gaan. Alle bedden zijn beschimmeld!!! De vloeren waren nat en droogde niet. Er hangt een vieze lucht omdat het zo enorm vochtig is. Kleding en handdoeken kunnen niet drogen.Het ergste was wel dat het beddengoed ’s avonds gewoon klammig was en je daarin moet gaan slapen. Onze peuter hebben we uiteindelijk ’s avonds bij ons in bed gelegd omdat de slaapkamer beneden de ergste vochtproblemen had. Hij lag te hoesten en te proesten in het klamme beddengoed. Dus uiteindelijk had de bewuste keuzes van een 8 persoon huis voor 6 personen geen gewenst effect meer.
Getracht om de verwarmingen aan te zetten om enigszins het vocht te verdrijven, ondanks de warmte van het weekend. Maar de verwarmingen deden het niet, de ketel sloeg telkens uit. De volgende dag bleek het vochtprobleem de lucht in het huisje aangetast te hebben en dit merkte je doordat sommige flinke keelklachten en hoestbuien hadden.
Vanaf 13 september heb ik op diverse manieren getracht contact te leggen met centerparcs om deze klacht neer te leggen. De eerste 3 mails en brief zijn niet beantwoord. De mail daarna (ander email adres)werd automatisch beantwoord met de reactie dat ik binnen 3 weken antwoord zou krijgen. Na 3 weken kreeg ik weer dezelfde mail, met opnieuw de informatie dat ik binnen 3 weken reactie krijg. Niets meer vernomen!
Foto’s zijn aanwezig.
Desired solution:
teruggave/ tegemoetkoming van de boekingskosten.