My complaint:
Mijn schoonzusje kreeg vorige week aan aanbieding voor 2e kaartje gratis voor de musical Wicked via See Tickets. Zij trekken dan 250 namen van klanten die voor deze actie in aanmerking komen. Zij heeft wel 4x haar telefoonnummer ingesproken in verband met lange wachttijd en overbelasting van het netwerk. Zij werd nooit teruggebeld. Uiteindelijk is dit gelukt maar pas na 45 minuten aan de lijn te hebben gehangen. Zij heeft totaal wel meer dan
€ 40,00 belkosten. Uiteindelijk betekent dit dat een kaartje ipv 30 euro per kaart nu 37,50 inclusief reserveringskosten en telefoonkosten bedraagt. Kassa. En wie lacht het hardst Joop en zijn team zijn banksaldo groeit maar door. Ik vraag me af of de consumentenbond hier niet iets mee kan of een instantie als de reclame code commissie. Er is hier toch sprake van enige misleiding. Toeval bestaat niet maar 2 collega’s van mij hadden toevallig ook zo”n brief gehad en mijn schoonzus. Wellicht sturen ze deze brieven niet naar 250 mensen maar naar 2500 mensen. See tickets kan wel van alles in haar brieven vermelden. Te controleren valt het niet maar het geld moet toch ergens vandaan komen. Als je weet wat een mega productie kost als Wicked. We worden in de maling genomen waar we bij staan en we trappen er allemaal in. In ieder geval gaan we een lekker avondje uit en zullen wij deze ergenissen maar aan de kant zetten en vooral genieten.
Desired solution:
Een compensatieregeling wat betreft de telefoonkosten.
Aandacht van instanties die toezicht op dit soort zaken houden.