Complaint: Reacties?nooit als nem fout zit.

user-68214 on 06 November 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Heel dikwijls via hun site gemail..reactie blijven uit ,maar alles ligt bij een deskundige.ik heb gewoonweg te veel betaald,wijzen de afschriften uit.
zelfs op hun site zie je niet meer wat je betaald hebt.
NEM doen? niet doen dus en snel overstappen naar een ander .
het zijn oplichters…lees alle klachten maar eens!!!

Desired solution:

Dat hoef niet meer,maakt de advocaat van mij wel uit!!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is door NLEnergie opgelost. Mocht u toch nog vragen hebben, neemt u dan contact op met internetklantenservice@nlenergie.nl.

All complaints of