Complaint: pakje niet bezorgd

user-68271 on 04 November 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 21 oktober heb ik een bestelling gedaan bij Iciparisonline. Ik zag wel dat men Selektvracht gebruikte en had twijfels omdat ik al vaker hele slechte ervaringen met hen heb gehad. Maar ik wilde het nog eens proberen. Omdat ik overdag werk kreeg ik een briefje in de bus dat men terug zou komen. Ik heb vanaf het 1ste briefje geprobeerd te bellen, maar kreeg geen gehoor of ik werd verbonden met een faxapparaat. Volgens het laatste briefje zou men zaterdag 29 oktober langskomen. D e hele dag gewacht, maar geen Selektvracht. Weer de hele week onverrichter zake gebeld en vandaag 3 november is dit zo waar gelukt. Ik gaf aan dat er zaterdag 29 oktober niemand was geweest. Hierop kreeg ik de volgende reactie: “O ja dat kan, maar het pakje is al teruggestuurd”. Niet alleen is het kennelijk normaal dat er niemand volgens afspraak komt, maar van klantvriendelijkheid hebben ze nog nooit gehoord. Jammer genoeg is dit de zoveelste keer met Selektvracht. Ik zal nu nog 2 weken moeten wachten en dan ga ik het pakje zelf maar halen bij ICIparis.

Desired solution:

Er is geen oplossing geboden

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik bied namens Selektvracht B.V. onze welgemeende excuses aan voor het onstane ongemak.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of