Complaint: Slechte services

user-68285 on 04 November 2011 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb vandaag 2 weken geleden gebeld, of ik leenmeubels kon krijgen, dat kon niet, want zou mijn meubels morgen (Zaterdag 5 november) krijgen, ik net gebeld, bleek gewoon helemaal niks van waar te zijn, En dus zit ik nog al die tijd zonder meubels. Ik wordt er over terug belt, dus mijn benieuwen of ze met een oplossing komen, VIND DIT ECHT HEEL SLECHT, Voor het eerst samenwonen, helemaal blij, dat we onze meubels morgen zouden krijgen, MAAR DUS NIET!!!!!!!!!!!!!!!!

Desired solution:

Als ik dan leenmeubels kan krijgen, Of anders zorgen ze maar dat ik morgen mijn meubels krijg.
Dit zijn geen afspraken.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant heeft meubels geleverd gekregen

All complaints of