Complaint: Is personeel bekend met HACCP voorschriften

Tondeboer on 07 November 2011 about Makro in category Groothandels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Onlangs was ik van plan samen met mijn vriendin te gaan eten in het restaurant van de makro in delft.
Terwijl wij aan het wachten waren om onze bestelling door te geven, zagen wij een situatie ontstaan die onze aandacht trok en zelfs als resultaat had dat wij ervoor gekozen hebben om niet daar te gaan eten.
Twee mensen kwamen terug naar de koks om door te geven dat er varkensvlees in de bami zat en dat zij bewust alleen kip wilde eten. De koks namen de borden in van de mensen, waarop de kok de kip saté van de borden af haalde en weer terug in de warmhoudbak stopte. Ondanks aandringen van ons en andere klanten werden de warmhoudbakken niet verwijderd en op ons verzoek om de bedrijfsleider erbij te halen, kregen wij de routebeschrijving waar de bedrijfsleider zou zitten. Zo mag en wil je absoluut niet met eten EN met klanten omgaan!

Desired solution:

Minimaal de toezegging dat het personeel instructies krijgt over teruggebracht eten.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Makro

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Makro

Makro

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer De Boer,
Het Makro Customer Service Center heeft uw klacht in behandeling genomen.
Wij zullen u per email op de hoogte stellen van de verdere afhandeling.
Met vriendelijke groet,
Makro Customer Service Center

All complaints of