Complaint: etiket met alarm verwijderen

user-68461 on 06 November 2011 about C&A in category Kledingwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na verscheidene keren in de Carrefour Kuringen vernederd te worden door me te laten fouilleren op mogelijkie diefstal, en telkens te moeten horen dat er in één of ander kledingstuk een alarm ingebouwd was, steeds door C&A, heb ik bij C&A erop aangedrongen dat zijzelf, nadat het artikel verkcoht was, dat alarm daaruit zouden verwijderen. Steeds kreeg ik hetzelfde antwoord: de klant moet dat doen, wij mogen niet.
Op 5-11-2011 kochten mijn vrouw en ik in de C&A Kuringen een pull voor onze kleinzoon. De caissière verwijderde het maat- en prijskaartje van het stuk, niette dat vast aan het betalingsbewijs, en wij verlieten de winkel. Het kaartje stak dus in mijn zak.
Bij het buitengaan ging het winkelalarm af. Na mijn andere onaangename ervaringen ging ik gewoon verder. Ik was nog geen 10 m ver of een C&A-dame riep mij terug. Ik vertelde haar dat ik er genoeg van had, en dat ik de caissières voldoende keren verwqsittigd had, dat het alarm door hen verwijderd moest worden. Ik gaf haar de zak met het kledingstuk en dat gaf geen alarm. Ik wel! Terug buiten dat ik aan dat betalingbewijs. Ik terug de C&A binnen en hield dat kaartje even voor het winkelalarm en dat ging af. Ik heb het omhooggestoken om dat te laten zien en heb nog maar eens aan de kassa gezegd dat ik daar niet mee gediend was.
Moeten de klanten zooo behandeld worden?

Desired solution:

Bij aankoop van een stuk zijn de caissières verplicht het alarm daaruit te verwijderen. Dat ze dat dan ook doen!

All complaints of