Complaint: wel betalen voor een internet abonnement maar geen intenet op mijn mobiel

user-68741 on 08 November 2011 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb sinds 19 september een sim only abb. met 250 belmin. en internet bij Youfone afgesloten. Ik heb een Blackberry Bold 9700.Sinds dat ik de simkaart in mijn telefoon heb gedaan heb ik geen internet op mijn telefoon. Ik denk dat ik wel 50 x heb gebeld met Youfone en wel 30 mailtjes heb verstuurd. Ik word niet verder geholpen. Ze hebben een technische dienst maar die wil mij niet te woord staan. Ik krijg iedere keer een lijstje van wat ik moet doen. Dit heb ik al een paar keer gedaan maar het werkt gewoon niet. Als ik Youfone dan terug bel zeggen ze :Ja,maar hij moet het doen.” Ik word er ziek van. Het interesseert ze geen moer.Ik word gewoon niet geholpen.

Desired solution:

Ik wil dat internet gewoon werkt op mijn telefoon. Ik betaal er toch voor.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Afgehandeld met de klant

All complaints of