Complaint: Klacht midweek centerparcs Huttenheugten 24 t/m 28 Oktober

user-68798 on 08 November 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij zijn een midweek in dit mooie park geweest. Het was prachtig weer. We konden echter niet tennissen omdat zowel de binnen als buitenaccomodatie werd gebruikt voor opslag. En dit terwijl men er een aanbieding voor had lopen. De midget golfbanen zijn erg slecht en aan vervanging toe. De houten fauteuil in de woonkamers laat splinters los, waardoor er een gaatje in de satijnen pyaman van mijn vrouw is gekomen. En daarnaast ook een splinter in de bovenbeen van mijn vrouw.

Desired solution:

Vergoeding van de pyama (40 Euro) en een kortingsbon voor een volgend bezoek. We zijn namelijk trouwe bezoekers van Center Parcs.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Responded on 09 November 2011 at 12:12

Het enige dat verteld wordt, is dat men excuses aanbiedt. Daarnaast moet je de kapotte pyama opsturen met aankoop bewijs. Alsof je alle bonnen bewaard. Al met al zeer ontevreden met de afhandeling.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

Message from CenterParcs

12 years ago - We hebben uw melding op klacht.nl gelezen. Graag nemen we uw klacht in behandeling. Voor we inhoudelijk ingaan op uw klacht, willen we vermelden dat Center Parcs een eigen afdeling Guest Relations heeft die uw klachten met de meeste aandacht en zorg in behandeling neemt en u binnen een aanvaardbare termijn een eerlijk en goed onderbouwd antwoord geeft. Deze afdeling is te bereiken per e-mail op het e-mailadres: guestrelations@groupepvcp.com of per brief op het adres: Postbus 5199, 2900 ED Capelle aan den Ijssel. We vinden het prettig te mogen lezen dat u het park De Huttenheugte een mooi park vindt. Door renovatiewerken zijn inderdaad de tennisbanen buiten gebruik omdat deze ruimten gebruikt worden als opslagruimte. Onze excuses hiervoor. Uw opmerking over de midget golfbanen en de fauteuil geven we door aan de desbetreffende verantwoordelijke. We vinden het erg jammer dat er een splinter in het been van mevrouw is gekomen. We hopen dat deze inmiddels verwijderd is. Tevens is er een gaatje in de satijnen pyama van mevrouw gekomen. Dit wijt u aan de fauteuil die splinters los laat. We begrijpen dat het erg vervelend is en bieden u onze welgemeende excuses aan. Het is voor ons niet duidelijk of u uw ontevredenheid en de schade heeft aangegeven op het park. Het park dient te allen tijde op de hoogte te worden gesteld van uw klachten om in aanmerking te komen voor een eventuele compensatie. Zij moeten namelijk de gelegenheid krijgen om actie te ondernemen. Het is voor ons, Webcare Team, niet mogelijk om schadegevallen te behandelen. Indien u een schadevergoeding wenst, vragen we u uw pyama naar de afdeling Guest Relations te versturen tesamen met uw aankoopbewijs of met de datum en plaats/winkel van aankoop. Zodra zij deze ontvangen hebben zullen zij u een gedeelte of het geheel van het aankoopbedrag terugvergoeden. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We kunnen deze klacht niet in behandeling nemen maar hebben de gast doorverwezen naar de afdeling Guest Relations voor een schadevergoeding.

All complaints of