12 years ago - We hebben uw melding op klacht.nl gelezen. Graag nemen we uw klacht in behandeling.
Voor we inhoudelijk ingaan op uw klacht, willen we vermelden dat Center Parcs een eigen afdeling Guest Relations heeft die uw klachten met de meeste aandacht en zorg in behandeling neemt en u binnen een aanvaardbare termijn een eerlijk en goed onderbouwd antwoord geeft. Deze afdeling is te bereiken per e-mail op het e-mailadres: guestrelations@groupepvcp.com of per brief op het adres:
Postbus 5199, 2900 ED Capelle aan den Ijssel.
We vinden het prettig te mogen lezen dat u het park De Huttenheugte een mooi park vindt. Door renovatiewerken zijn inderdaad de tennisbanen buiten gebruik omdat deze ruimten gebruikt worden als opslagruimte. Onze excuses hiervoor.
Uw opmerking over de midget golfbanen en de fauteuil geven we door aan de desbetreffende verantwoordelijke.
We vinden het erg jammer dat er een splinter in het been van mevrouw is gekomen. We hopen dat deze inmiddels verwijderd is.
Tevens is er een gaatje in de satijnen pyama van mevrouw gekomen. Dit wijt u aan de fauteuil die splinters los laat. We begrijpen dat het erg vervelend is en bieden u onze welgemeende excuses aan.
Het is voor ons niet duidelijk of u uw ontevredenheid en de schade heeft aangegeven op het park. Het park dient te allen tijde op de hoogte te worden gesteld van uw klachten om in aanmerking te komen voor een eventuele compensatie. Zij moeten namelijk de gelegenheid krijgen om actie te ondernemen.
Het is voor ons, Webcare Team, niet mogelijk om schadegevallen te behandelen.
Indien u een schadevergoeding wenst, vragen we u uw pyama naar de afdeling Guest Relations te versturen tesamen met uw aankoopbewijs of met de datum en plaats/winkel van aankoop. Zodra zij deze ontvangen hebben zullen zij u een gedeelte of het geheel van het aankoopbedrag terugvergoeden.
We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Webcare Team Center Parcs