Complaint: Youfone reageert niet.

user-68901 on 09 November 2011 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zogenaamd door een computerfout is mijn SIM only abo door Youfone ingedeeld in de categorie met databundel bij de overname van Chippie.
Ondanks toezegging van de helpdesk het verschil met alleen GSM te crediteren bleef Youfone in gebreke en blijft afschrijven van mijn girorekening.

Op 2 brieven en een mail hierover om het op te lossen komt nul reactie.
Zeg vervolgens het abonnement op en voldoe aan al mijn betalings verplichtingen. Tot mijn stomme verbazing stelt nu maanden later Youfone dat ik nog een restschuld zou hebben van € 4,45 met meteen incassokosten van € 49,50 er bovenop.
Dat ga ik mooi niet doen, zij veroorzaken zelf een probleem, reageren op geen enkele wijze op klachten, en generen zelf incassokosten die ik dan zou moeten betalen.

Desired solution:

Als klant behandeld worden

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

afgehandeld met de klant

All complaints of