Complaint: bestellen van kaartjes voor musical Wicked met actiecode

user-68914 on 09 November 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vanaf vrijdag 28 oktober heb ik geprobeerd See-tickets te telefonisch te bereiken voor reservering van twee kaartjes naar aanleiding van de actie. Elke keer heb ik mijn telefoonnummer achtergelaten.
Maandag 31 oktober 2011 werd ik door See-tickets teruggebeld en kon is alsnog twee kaartjes met de actiecode voor de avondvoorstelling op zondag 13 november bestellen.
Het bedrag € 75,40 zou van mijn rekeningnummer afgeschreven worden.
Voor mij was gereserveerd tweede rang, rij 7.
Dinsdag 1 november zag ik dat het bedrag niet afgeschreven was. Heb direct geprobeerd See-ticket te bellen á 0,45 per minuut. Na 20 minuten nog niemand aan de lijn. De vraag diezelfde avond aan de helpdesk van See-ticket gesteld.
Een week later ontving ik bericht dat alles goed gegaan is, maar dat afschrijving 12 dagen duurt. Fijne voorstelling melden ze nog in het mailbericht (dat tweemaal aan mij gezonden is). Vanmiddag ontvang ik bericht van dezelde Helpdesk dat ik niet op tijd betaald heb en dat ik dus geen tickets krijg voor aankomende zondag. Ineens is het dus mijn fout 🙁
Jammer, want ik had mijn zwakbegaafde dochter al blij gemaakt met een avondje uit naar het theater.

Desired solution:

alsnog twee kaartjes voor Wicked tegen de actiecode.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Ten tijde van het melden van uw klacht op klacht.nl was See Tickets hierop nog niet actief. Uw klacht wordt vanwege deze reden afgesloten.

All complaints of