My complaint:
Op een avond 2 kaarten besteld voor “soldaat van oranje” en meteen het benodigde geld overgemaakt! De mail dat ik gereserveerd had, heb ik zien binnen komen en ben toen naar bed gegaan. De volgende ochtend zag ik dat ik een mail had met de mededeling “Uw reservering is geannuleerd omdat u niet of niet op tijd heeft betaald”. Meteen gekeken, maar het geld was afgeschreven van mijn bankrekening. En verder: “Voor vragen over deze annulering kunt u contact opnemen via 0900-1353 (45cpm)”. Ik heb gebeld en na een paar minuten komt de mededeling dat de wachttijd minstens 5 minuten is.(gestopt met bellen) Toen een mail gestuurd naar de klantenservice. Na een paar dagen nog niets gehoord, dus maar weer een mail. (Ondertussen had ik de klachten over het bellen al gelezen, dus daar waagde ik me niet meer aan.). Er kwam nu een mail dat mijn mail was ontvangen en dat ” Een van onze Klantenservice medewerkers zal uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.” Maar ook daar weer niets op gehoord!
Desired solution:
de 2 kaarten die ik gereserveerd heb op de zelfde dag en zelfde plaatsen.