Complaint: Tot 4x toe niet thuis volgens Selektvracht

user-68970 on 09 November 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vorige week dinsdag avond zou ik een levering ontvangen van de Wehkamp.
Ondanks dat ik gewoon thuis was, is er niemand geweest en geen briefje achter gelaten. Op de site van de Wehkamp krijg ik de melding dat er niemand thuis was.
Volgende dag, precies hetzelfde….
Pakket is retour Wehkamp gegaan.
Afgelopen weekend dezelfde bestelling weer geplaatst bij de Wehkamp. Deze zou gisteravond bezorgd worden.
En wederom, er komt niemand opdagen, geen briefje achtergelaten, en melding op de website dat er niemand thuis was.

Vandaag gebeld met depot Leiden. Ik werd zeer bot te woord gestaan, vragen werden onderbroken. Vorige bestelling zou ook al niet meer in het systeem staan (?!?). Vandaag zou de het tweede aflevermoment zijn volgens de medewerker.
Maar helaas…. Wederom op de website van de Wehkamp de melding dat er niemand thuis is. Dit klopt absoluut niet! Daarnaast weer geen briefje van de bezorger. Dus nu zal poging twee ook wel weer retour Wehkamp gaan.
Hoe kan dit tot 4x toe fout gaan?? Deurbel is niet kapot, de TNT bezorger weet wel meerdere keren per week bestellingen af te leveren. Helaas bij de Wehkamp niet de mogelijkheid om voor TNT te kiezen…

Desired solution:

Dat de Selektvracht contact met mij opneemt, en een afspraak maakt om de bestelling alsnog af te leveren. Op een tijdstip en dag die ik aangeef.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Responded on 16 November 2011 at 09:57

Wat mij betreft is deze klacht absoluut niet opgelost.

Er is mij inderdaad een e-mail gestuurd dat de depothouder zou worden aangesproken op zijn onvriendelijke gedrag, en dat geprobeert zou worden de pakketten tegen te houden. Hier zou nog contact over worden opgenomen met me.

Pakketten zijn retour gegaan naar Wehkamp, en daarnaast is er geen contact met mij opgenomen. Ook niet nadat ik afgelopen maandag heb gereageerd op de ontvangen e-mail.

In die e-mail is ook niet ingegaan op het feit dat er wordt gezegd dat ik alle keren niet thuis was. Naar mijn idee werken er bij Selektvracht mensen die gewoon geen zin hebben in hun werk, en dan maar doorgeven dat de ontvanger niet thuis was, en zelf dus niet op pad gaan....

Daarnaast begint het gedoe nu weer opnieuw. Ik heb de bestelling een 3e keer geplaatst, en laten bezorgen bij een DHL punt. Zelf dus moeten slepen met een aardig groot pakket. Nu moet er een deel retour, dus ik een ophaalafspraak gemaakt. En u raadt het al; gisteravond is er WEER niemand langsgeweest!!!!
Selektvracht; los dit nou eens op. 5x niet thuis, kom op zeg....

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken ons depot en bezorger hier op aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Wij proberen de pakketten tegen te houden en opnieuw bij de geadresseerde aan te laten bieden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of