Complaint: geen respons van See Tickets

user-69006 on 10 November 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik wilde vandaag gebruik maken van mijn waardecheque 2e kaart gratis voor de musical Wicked. Ik bestel 2 kaartjes voor 13-11 en mij werd gevraagd binnen 1 uur te betalen. Ik ging meteen online betalen via Ideal. Ergens in de betaalhandeling kwam in beeld ‘even geduld’ het leek of het programma vastliep. Opnieuw beginnen kon niet, want je kunt de link naar de betaling maar 1x gebruiken. Ik had al voor ca. 5,00 euro in de wacht gehangen bij de bestelling, dus ik ben naar de klantenservice gegaan. Heb daar melding gemaakt van het gebeuren en word vervolgens niet terug gebeld. Dit terwijl je je tel.nr. achter moet laten. 3x Heb ik een bericht bij de klantenservice achter gelaten. Ik ben hier de hele middag mee bezig geweest om vervolgens een bericht te krijgen dat de tickets vervallen zijn omdat ik niet tijdig betaald heb. Hoe frustrerend is dit????

Desired solution:

Ik ben tevreden met 2 kaartjes voor Wicked op welke avond dan ook. Maar wel met gebruik van de mij gestuurde waarde-
cheque

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Ten tijde van het melden van uw klacht op klacht.nl was See Tickets hierop nog niet actief. Uw klacht wordt vanwege deze reden afgesloten.

All complaints of