My complaint:
Mijne Dames / Heren,
Ik heb op 15 augustus 2011 bij de Makro vestiging Den Bosch een Samsung LED televisie gekocht.
20 september ging de televisie kapot, hij deed niets meer.
22 september is het toestel opgehaald ter reparatie.
Na twee weken werd de televisie gerepareerd terug bezorgd.
Op 11 oktober ging de televisie opnieuw kapot, hij deed niets meer.
Op 12 oktober is het toestel opgehaald ter reparatie.
Na vier (!) weken werd de televisie gerepareerd terug bezorgd.
De reparateur vertelde nota bene dat zij het toestel wat later zou bezorgen om wat testen te doen en zodoende zeker te zijn van deze reparatie.
Echter, bij het aansluiten van de televisie blijkt het toestel wederom niets te doen.
Ik heb dus 12 weken geleden een nieuwe televisie gekocht waarvan het 6 weken is weg geweest te reparatie
Ik heb gebeld met de Makro vestiging Den Bosch en bovenstaand verhaal gemeld.
Het antwoord van de Makro is dan men de televisie opnieuw te reparatie wil laten ophalen….
Ik kan en wil dit niet accepteren, mijn vertrouwen in de reparatieservice is verdwenen
Tevens denk ik dat dit niet de juiste service is die Makro mij biedt.
Desired solution:
Ik wil of een ander toestel of restitutie van mijn aankoop bedrag.