Complaint: track en trace geeft aan geen verzending te vinden

user-69163 on 11 November 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

geachte heren en dames,

ik heb op 27 septemeber een bestelling gedaan bij ajax fanshop
mijn pakketje is gisteren afgegeven bij selektvracht maar de track en trace code geeft aan dat het pakket niet te vinden is
omdat ik er van uit ga dat het pakket zaterdag geleverd wordt tussen 9.00 en 13.00 en ik dan niet thuis ben heb ik een probleem want het is een verjaardagscado voor mijn zoon
update:
vanavond weer gekeken op track en trace maar mijn pakket is nog steeds niet vinden
hij geeft al twee dagen aan dat het kan zijn dat het onderweg is het naar het sorteercentrum
vindt het nu wel erg lang duren en schandalig ook
ik mag straks aan mijn zoon gaan vertellen dat zijn verjaardagscado kwijt is gemaakt bij selektvracht

Desired solution:

mijn pakketje zo snel mogelijk bezorgen liefst 12 november voor 9.30 uur
vindt het niet kunnen dat een produkt wat afgegeven is met track en trace na 24 uur nog niet te vinden is op de track en trace

Comment by poster of the complaint

12 years ago - pakketje is inmiddels geleverd

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het pakket is zaterdag 12/11/2011 afgeleverd bij de buren van de geadresseerde. Het pakket is reeds door geadresseerde ontvangen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of