My complaint:
Op 27 september heb ik bij Youfone een Blackberry 250 abonnement afgesloten met onbeperkt super snel internet. Mijn sim-kaart zou ik binnen 3 weken ontvangen of na goedkeuring van mijn oude provider, vanwege de aanvraag van nummerbehoud. Vervolgens krijg ik eind oktober/begin november mijn sim-kaart pas (de precieze datum weet ik niet, want die staat niet in de brief en ik was op vakantie.) Mijn oude abonnement liep op 22 oktober af en in de brief stond dat mijn nummer op 9 november overgezet zou worden naar youfone. Hierdoor moest ik een prepaid kaart aanschaffen om in de tussentijd bereikbaar te zijn. Op 9 november stop ik de sim-kaart in mijn toestel en kan ik bellen, smsen en gebruik maken van whatsapp. Andere apps en het internet kon ik nog niet gebruiken, maar er stond in de brief al dat het tot 24uur kon duren voordat de blackberry service actief zou zijn. Ruim 30uur later neem ik telefonisch contact op met de klantenservice om te vragen waarom mijn internet nog niet werkt. Ik kreeg als antwoord dat ik een email moest sturen met mijn gegevens om de service te activeren. Erg vreemd dat ze dat dan niet in de brief zetten. Ik verstuur een email met de gevraagde gegevens en de telefoniste zegt mij dat de service dan voor 17.00uur geactiveerd word en uiterlijk 24uur later moet werken. Dit zou dan vrijdag 11 november voor 17.00uur moeten zijn, maar nog steeds werkt het niet. Omdat de klantenservice na 17.00uur en in het weekend niet te bereiken is stuur ik een mail met de vraag hoe lang het nog gaat duren en waarom het allemaal zo lang moet duren. Ik heb hier geen reactie op gekregen. Vanmiddag heb ik wederom de klantenservice gebeld, ze konden mij geen antwoord geven op de vraag waarom het internet nog niet werkt. Ik zou een email krijgen met een “ticketnummer” zodat als ik nog een keer zou bellen ze meteen weten waar het over gaat en hoe het staat met de verwerking van de “melding” die ze voor me had gemaakt van het probleem. Ook dit ticketnummer heb ik niet ontvangen. Kortom mij internet doet het nog steeds niet, op email word niet gereageerd en aan de telefoon kunnen ze mij ook niet helpen.
Desired solution:
Ik wil dat mijn internet zo snel mogelijk werkt en ik ga niet betalen voor service waar ik geen gebruik van heb gemaakt. Ik snap ook niet waarom whatsapp het als enige wel doet op mijn telefoon, maar ik ga hiervoor geen extra kosten betalen.