My complaint:
Ik heb op 29 oktober gebeld(7 minuten a 0,45 p.m.)voor twee kaarten met korting voor musical Wicked op woensdag 16 november. Er is gelijk een email met een betalingslink aan me gestuurd. Het bedrag diezelfde dag nog overgemaakt. Tot op heden nog geen etickets binnengekregen via de mail! Toen heb ik een mail gestuurd, maar daar is nog steeds niet op gereageerd. Ik heb toen drie keer gebeld, waarvan twee keer ik opgehangen heb, omdat de wachttijd te lang was. De derde keer werd mij verteld dat ik terug gebeld zou worden. Toen nog een keer gebeld, omdat het te lang duurde(dit duurde 9 minuten, omdat medewerker mijn gegevens moest opzoeken). Pas afgelopen zondag werd ik door een medewerker terug gebeld en die wist te melden dat alles geregeld was en dat ik de maandag (14 nov) af moest wachten. Maar helaas heb ik nog steeds geen kaartjes! Toen nog een keer gebeld (weer vijf minuten), werd klantonvriendelijk behandeld, de medewerker meldde dat het niet zijn probleem was en het niet aan Seetickets lag, maar aan de provider (Ziggo in dit geval). Ziggo gebeld, maar die legde uit dat dit niet het geval kan zijn. En dat het probleem echt wel bij Seetickets ligt.
Desired solution:
Dat er een duidelijke vermelding komt te staan dat etickets helaas vaak niet aan komen per mail. Keuze: etickets of per post. Als je een klantnummer hebt ivm gekochte kaarten, je een gratis nummer kunt bellen.
Consumptiebonnen voor de extra kosten kaartjes, tijd en frustratie.