Complaint: 5 gratis toppings verdwenen na omboeking ander park

user-69592 on 15 November 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben 2 maanden voor ons bezoek aan centerparks geboekt
Een boeking gedaan op park eifel gebeld en gevraagt of we nog recht hadden op de 5 gratis topping
De toppings hadden we nog recht op het was namelijk de laatste dag voor de 2 maanden ze zouden bij de boeking erbij komen vertelde de mevr aan de telefoon.
Dus gelijk geboekt en het geld overgemaakt
Voor 1 week met de kerst 2011 naar park eifel
2 dagen later hebben wij omgeboekt naar cp de kempervennen
En nu waren de 5 topping ineens weg
Toen hebben we een mail naar cp gedaan hoe dat kon
Krijgen we een mail terug dat de omboeking binnen 2 maanden is (dus 2 dagen)
Wij weer terug gemailt dat het een omboeking is
Antwoord; boekingen worden automatisch gedaan wij kunnen hier niets aan veranderen
Wij weer gemailt dat wij er niet mee eens zijn eerst hadden wij de 5 toppings wel en nu niet meer.
Antwoord: Nu ligt het ineens aan de kerstactieboeking die we gedaan hebben.
ER IS NOTABENE OVER GEBELD
Weer gemailt een week geleden
Dat we er absoluut niet mee eens zijn EERST WEL EN NU NIET MEER
DUS EERST BELOVEN GELIJK BOEKEN EN BETALEN EN WEER AFNEMEN
Maar nog geen antwoort gekregen

Desired solution:

DE 5 topping weer bij onze boeking A.U.B.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from CenterParcs

12 years ago - Geachte gast, Zoals we in onze communicatie per e-mail hebben vermeld kunnen we helaas niet ingaan op uw verzoek om de Toppings aan uw boeking toe te voegen. U heeft geboekt met de actie kerstvakantie-aanbod. In de voorwaarden van deze actie staat vermeld dat de Toppings niet geldig zijn in combinatie met deze actie. Het spijt ons dat u verkeerde informatie heeft ontvangen van één van onze medewerkers van ons call center. U kan ons er op vertrouwen dat we uw opmerking doorgeven aan de desbetreffende verantwoordelijke. We hopen van harte dat we u voldoende hebben geïnformeerd en wensen u alvast een fijn verblijf toe op ons park De Kempervennen. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

Responded on 21 November 2011 at 07:03

U hoort na onze mening de fout van u medewerkster aan de telefoon goed te maken met ons.
U bent tenslotte eindverandwoordelijke!!!
Op deze manier kunnen ze de klanten natuurlijk van alles beloven als ze maar boeken en betalen
De 5 topping zouden na onze boeking bijgevoegd worden aan onze boeking.
Nu heroept u zich op de algemene voorwaarden die u gestuurt hebt en die ik gelezen hebt en daar staat het inderdaad in.
maar we hebben ze wel gekregen na ons telefoon gesprek met u medewerkster
Wij zijn er toch van mening dat u deze klacht naar behoren dient op te lossen.
Gaarne u reactie

mvr gr
G van Brenk

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We kunnen helaas niet ingaan op het verzoek van de gast omdat er in de voorwaarden van de actie vermeld staat dat de Toppings niet geldig zijn in combinatie met de gekozen actie.

All complaints of