Complaint: Selectvracht slechte service

user-69834 on 16 November 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Donderdagavond bij een vriend op visite en daar de beelden van Call of Duty 3 mogen aanschouwen. het begon toen toch wel heel erg verleidelijk te worden dus de game ook maar besteld bij Wehkamp. het was al na 22:00 dus ik ging er vanuit dat de game op vrijdag niet bezorg zou worden. ik kon wel aangeven wanneer ik hem bezorgd wilde hebben. Nou meteen zaterdag dan maar. het zou tussen 09:00 en 13:00 bezorgd worden. zaterdag er al vroeg uit, want ik wilde de bezorger niet mislopen als ik even van huis zou gaan. Blijkt gewoon 5 uur verspilde moeite te wezen. zaterdagvond ineens het bericht op Wehkamp.nl dat er een Sorteerfout heeft plaatsgevonden ??? ik dacht dat alles met machines werd gedaan en zulke fouten nihil zouden moeten zijn. ze werken er blijkbaar met een stel arbeiders uit arme landen die zwaar onderbetaald krijgen. Enfin toen kwam de zondag zoals iedereen weet een troosteloze dag waarop niemand bezorgd. Toen was de maandag weer aangebroken en rond de middag Wehkamp opgebeld. Ik kreeg een buitenlands persoon aan de lijn (waar ik helemaal niet van hou, want ze zijn alleen maar geinstrueerd om standaardantwoorden te geven) en deze vertelde mij dat het dan dinsdag bezorgd zou worden, want ‘s maandags bezorgd selectvracht niet (ook zo kansloos) Dinsdag weer de hele dag voor niks lopen wachten en geen pakket. De frustraties lopen al weer hoog op. vandaag woensdag had ik het pakket dan toch wel verwacht op z’n minst, dus weer even opgebeld, eerst naar wehkamp. Daar kreeg ik weer een buitenlander aan de lijn (toeval of nemen ze alleen maar van die mensen aan daar) die weer met standaardantwoorden kwam en die was ik al snel zat. vraagt hij ook nog of ik een klantnummer heb, ik heb toch een 2 in het hoofdmenu getoetst, omdat ik die niet bij de hand heb. OMFG wat een crappy service. Enfin toen maar eens verhaal gehaald bij Selectvracht en wederom de bekende sorteerfout die ik moest aanhoren (ja dat weet ik, kom toch eens met heldere en concrete antwoorden) en hoe het nu weer zit en dat is als volgt. Zaterdag zijn ze achter de sorteerfout gekomen en dan nemen ze ook meteen geen actie, maar laten het eerst ook gewoon de zondag en maandag voorbijgaan want dan doen ze dus ook echt helemaal niks (blijkbaar gewoon echt weekend voor hun)ontwaken ze dinsdag weer eens en sturen het een keer op in de loop van de dag. Zodat het vandaag woensdag hopelijk een keer op het goede depot beland, en als het meezit donderdag of vrijdag ??? pas bezorgd gaat worden.

Ik vind dit werkelijk waar te slecht voor woorden, er zit geen service bij. als je voor de grap gewoon googled op Selectvracht dan zie je een en al klachten over selectvracht. Ik neem in ieder geval voorlopig geen goederen meer af van bedrijven die alleen maar Selectvracht als bezorger heeft. dat Wehkamp hier nog mee in zee gaat, ik zou me diep schamen…

Aldus vandaag weer een illusie dat er iemand van Selectvracht komt opdagen.

Hoezo vandaag voor 22:00 besteld morgen in huis ???

Desired solution:

* Vandaag bezorgen
* Excuses per brief
* Bos bloemen
* Service bieden die gewenst is
* Sorteerfouten tot het verleden doen behoren

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Helaas kan het voorkomen dat een pakket een sorteerfout krijgt, dit is helaas niet te voorkomen. Doordat het pakket opnieuw gelabeld moest worden, heeft het pakket vertraging opgelopen. Uit onze gegevens blijkt dat het pakket alsnog op 16/11/2011 is afgeleverd.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of