Complaint: we worden als leugenaars behandeld!

user-69923 on 17 November 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Al jaren zijn we vaste klant bij de Belcompany. Nooit problemen gehad. Mijn zoon van 12 heeft een Samsung Wave 525 gekocht op 09-11-2010 Fahrenheidstraat472 in Den Haag. Nu doet dit toestel raar enwe gaan naar de winkel met de kassabon en de doos.Het nummer in de telefoon correspondeert niet vollegdig met het nummer dat op de bon is vermeld . De laatste 5 cijfers kloppen niet. We worden niet geholpen omdat er wordt beweerd dat wij dit toestel daar niet hebben gekocht. Op de bon staat de datum, het filiaal, het merk van het toestel. Na veel verontwaardiging en irrtatie worden wij niet geholpen. we worden voor leugenaars uit gemaakt en gaan voor de tweede keer gefrustreerd en heel boos weg.Na 10 jaar klant te zijn geweest en diverse abonnementen van mijn twee dochters nog hebben lopen vinden wij dit onacceptabel.

Desired solution:

dat wij worden geloofd dat het een fout is van diegene die de bon heeft opgemaakt en dat de telfoon ter reparatie wordt opgestuurd. Mijn zoon heeft hier een heel jaar voor gespaard en heeft het recht te weten wat er met dit toestel aan de hand is. Zodat dit toestel gerepareerd kan worden.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte klant,

Inmiddels hebben wij telefonisch contact met u gehad. Gebleken is dat er tijdens de kassaverwerking op de bewuste aankoopdatum iets mis is gegaan. We hebben dit nu hersteld en de juiste aankoopbon is naar u onderwerg.

Ook via deze weg onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

BelCompany Webcare

All complaints of