Complaint: Klacht verbijf center parcs

user-70064 on 17 November 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Deze klacht is reeds eerder verzonden op 22-10-2011, hiervan heb ik toen een mail van CP ontvangen dat het beantwoorden tot 3 weken kon duren, het is nu echter een maand geleden en nog geen reactie mogen ontvangen.

Geachte heer/mevrouw,
Via deze weg wil ik graag een aantal klachten indienen over mijn verblijf bij Centerparcs.
Boekingsnummer 9281071
Park Het Heijderbos
Aantal personen 6
Aantal cottages 1
Aankomstdatum ma 05-09-2011, 15.00 uur
Vertrekdatum vr 09-09-2011, 10.00 uur

De onderstaande punten hebben een negatieve indruk bij ons achtergelaten waardoor ons verblijf bij lange na niet aan de verwachtingen heeft voldaan. Ik heb even nagedacht of klagen zinvol was maar als niemand dit doet kunnen jullie hier ook niks aan verbeteren.

Allereerst vonden wij de cottage, nummer 437, echt vrij gedateerd. De vaatwasser zat niet vast gemonteerd waardoor deze veel herrie maakte tijdens gebruik, hier is halverwege een monteur voor geweest.
Er zat een grote schimmelplek in een slaapkamer, daar waar volwassenen als een baby sliepen, dit lijkt mij niet de bedoeling. De andere slaapkamer was al geruime tijd niet onder het bed schoongemaakt daar er veel stof en spinnenwebben zaten, dit zorgt voor veel ongemak daar hier ook zowel volwassenen (waarvan 1 met astmatische bronchitis) en een baby sliepen.
Ook zou in de cottages roken verboden moeten worden. Er was in de wc zwaar door een eerdere vakantieganger gerookt waardoor toiletgebruik erg onaangenaam was.
Wij hadden 2 kleine baby’s bij ons en deze sliepen /kropen en leefden in de rokende geur van de vorige bewoners, ik had een baby met astmatische aandoeningen bij ons en ook ik zelf heb daar veel last van gehad. Hier hebben wij tijdens ons verblijf melding van gemaakt maar kon niks aan gedaan worden. Er zou op zn minst een keuze voor een rookvrij huis moeten zijn.
De muren die plakten dan ook echt vreselijk, door de rokende mensen en ook door te weinig ventilatie en schoonmaak. Zodra je een muur had aangeraakt kon je gelijk je handen wassen.
Het plafond zou ook iedere keer even nagekeken kunnen worden op dode muggen, het ziet er best smerig uit al die platgeslagen muggen met bloed erom heen.
Wij hadden een zogenoemde VIP cottage (zie het verschil niet met een normale) en kregen elke ochtend VERSE broodjes, echter leken dit meer de overgebleven broodjes van de vorige dag. Vers of warm waren deze dan ook niet maar koud een taai. Dit was best jammer want wij hadden ons hier meer van voorgesteld.
Nou speelde het weer ook parten waardoor wij veel in het huisje zaten maar een fris huisje had ik toch wel verwacht van Centerparcs.
Wij hebben deelgenomen aan het lopende buffet waar een Chinese avond was, dit eten viel zeer zwaar tegen, het enige waar ik over te spreken ben, was de dessert tafel. Het was te donker in de eetzaal en er waren niet genoeg kinderstoelen. De rondrennende kinderen waren hinderlijk en de bakken waren smakeloos en weinig variatie. Uit ellende hebben we maar patat genomen.
Als laatste zou ik willen aangeven dat het voor ons als gezin met een kleine baby lastig is om voor een volgende dag om een bepaalde tijd bijv een bowlingbaan te reserveren, persoonlijk zou ik het prettiger vinden om op de dag zelf binnen te kunnen lopen om te zien of er een baan vrij is. Daarnaast vind ik het spijtig dat voor alle activiteiten (fietsen, paardrijden of tennisbaan) betaald moet worden, op zijn minst zou bijv het eerste uur of 1ste keer gratis mogen zijn. Dit hadden wij niet verwacht en heeft ons tegen gehouden om activiteiten te ondernemen.
Graag zou ik een reactie op al het bovenstaande ontvangen,
Mvg.

Desired solution:

Dit is nader overeen te komen. Ik weet niet wat voor mogelijkheden CP mij kan bieden.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from CenterParcs

12 years ago - Beste gast, We vinden het erg jammer dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We bieden u onze welgemeende excuses aan. Omdat het een parkgerelateerde klacht is, hebben we deze doorgestuurd naar het desbetreffende park ter afhandeling. Inmiddels werd de klacht afgehandeld. We hopen dat de afhandeling naar tevredenheid is verlopen. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

Responded on 05 December 2011 at 15:09

De cadeau bon is een nette oplossing, echter ben ik wel genoodzaakt om deze binnen een jaar bij cp te besteden, ik had liever een bedrag terug ontvangen. Daar ik niet weet of ik nog wel naar cp wil.

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er werd een cadeaubon aangeboden aan de gast.

All complaints of