Complaint: Geen contact met inkasso unie

user-70130 on 18 November 2011 about Incasso Unie in category Incassobureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik probeer contact te krijgen met inkasso unie via e-mail, maar dit blijkt onmogelijk. Ik heb bezwaar gemaakt omdat hun facturen berekenen die allang betaald zijn. Ook de incassokosten die ze berekenen zijn te hoog. Ik heb inmiddels 3 keer een email gestuurd in 1,5 maand tijd en ik krijg alleen een standaard email terug met de tekst “Hartelijk dank voor uw reactie, uw bericht is ontvangen en zal zo snel mogelijk worden verwerkt. Met vriendelijke groet,Inkasso Unie”. Ik vind 1,5 maand niet erg snel.Ik wilde ze net bellen om te vragen hoe het ervoor staat, gemiddelde wachttijd: 10 minuten. Daar ga ik dus niet op wachten. Ik vraag me nu echt af hoe ik in contact moet komen met deze mensen, ik denk er aan om hier een advocaat op te zetten want als ze reageren weet ik nu al dat ze er alles aan doen om mij gewoon alles te laten betalen. Een pro deo advocaat kost mij 100 euro en hun willen me 500 euro teveel laten betalen, lijkt me dus wel de moeite waard en wie weet haal ik er dan nog meer uit.

Desired solution:

Een reactie op mijn e-mail en een aangepaste aanmaning

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Incasso Unie

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Incasso Unie

Incasso Unie

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Met de door mevrouw op deze site ingevulde gegevens zullen wij telefonisch contact met haar opnemen.

All complaints of