Complaint: Ongevraagd abonnement Huurwoningbemiddeling

user-70253 on 19 November 2011 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb me in september aangemeld bij Huurwoningbemiddeling.nl in de veronderstelling dat het om een eenmalige afschrijving van 14,95 euro ging.
Huurbewoningbemiddeling heeft hememaal niets bemiddeld, ook niet na aanvraag.
Bovendien gingen de afschrijvingen maandelijks ongevraagd door.
Dit merkte ik zojuist op en ik heb mijn ‘abonnement’ onmiddellijk opgezegd via de site.
Dat kon echter alleen als ik akkoord ging met reeds gedane afschrijvingen. Ik bedn echter niet akkoord en heb de bedragen gestorneerd via de bank.

Desired solution:

Ik wilde geen abonnement dus de ten onrechte betaalde kosten wil ik terughebben: tweemaal 14,95 euro.
Bovendien wens ik onmiddellijke stopzetting.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of