My complaint:
edit: Caiway zal de nieuwe klacht (die aangemaakt is door dat ze deze klacht vroegtijdig sloten) in behandeling nemen.
Deze sluit ik
Slechte/geen verbinding internet.
– 6 weken storing alleen tijdens piekuren.
– Ping van meer dan 200,
– Jitter meer dan 300. (soms zelfs meer)
– Regelmatig packet loss.
(http://www.pingtest.net/result/50992267.png)
Door een gesprek met een van hun aardige medewerkers is door Caiway een melding doorgegeven aan de kabelexploitant.
Deze zou na 5 werkdagen contact op nemen echter is dit niet gedaan.
Weer contact opgenomen met Caiway.
Reactie: Ik moet maar met de kabelexploitant bellen.
Dit is niet juist.
Ik heb een overeenkomst met Caiway niet met de kabelexploitant.
Caiway moeten internet leveren, ik moet hiervoor betalen.
Of het internet via de kabel telefoonlijn of postduif gaat, ik heb een overeenkomst met Caiway niet met de kabelexploitant.
Caiway: Dit is jullie verantwoording. Los dit op!
Hoewel Caiway deze melding als opgelost heeft aangeduid is dit niet juist!
Dit geintje loop al de 3e maand in!!!
Voor de gamers: NIET SPEELBAAR, NOOIT CAIWAY NEMEN! (alleen Gouda?)
Voor de kenners: Ik heb op meerdere IP adressen van caiway abbonees enkele dagen een continu ping lopen. Vooral tijdens de “spits” uren zijn smoke van 300!!! niet vreemd !!
Desired solution:
Ik ben tevreden met de volgende oplossingen:
- van stabiel internet.
- Vergoeding voor het niet leveren van een stabiele verbinding.
Edit: Gezien dit probleem de 3e maand in gaat zou een vergoeding van 3 maanden niet misstaan.